Begin van mijn avontuur in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ashley Roodhorst - WaarBenJij.nu Begin van mijn avontuur in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ashley Roodhorst - WaarBenJij.nu

Begin van mijn avontuur in Sevilla

Door: ashley roodhorst

Blijf op de hoogte en volg Ashley

12 November 2015 | Spanje, Sevilla

drie weken geleden stond ik na een leuk afscheidsfeestje en een laatste vriendinnen avondje dan op het vliegveld in Amsterdam met mijn lieve vriendinnen en familie.

Het was eindelijk zo ver, voor 5 maanden naar het mooie Sevilla!
Het afscheid nemen was erg lastig, maar toen ik eenmaal in het vliegtuig zat met de meiden had ik er super veel zin in.
Liepen we dan met drie koffers per persoon naar taxi's te zoeken.

We hebben twee taxi's moeten nemen aangezien onze vele koffers natuurlijk niet paste. Wat waren we nieuwsgierig in wat voor huis we terecht zouden komen.

Maar we kwamen in een super ruim en mooi huisje terecht.
we zijn meteen wat leuke spulletjes wezen kopen om het wat gezelliger te maken.

De eerste avond wilden we gelijk het nacht leven hier bekijken, maar we waren erg moe van het reizen en we moesten allemaal toch nog even aan het idee wennen, ook hadden we geen idee waar alles was en zijn daarom als eerst een simkaart wezen kopen, want ja wat moet je toch zonder google maps!

Ook hebben we overdag door het centrum van Sevilla gelopen,
Mijn eerste indruk was: WAUW, wat vind ik dit een gave stad.
En al snel kwamen we de Zara, Mango, en El corte Ingles (bijenkorf) tegen. En ook de Mac Donalds en Burgerking hadden we al snel gevonden, en die konden we natuurlijk niet voorbij lopen.

Mijn eerste gênante lompe actie weer gehad, Ik kreeg het zakje mayonaise niet open waardoor mijn volle beker met ice tea over heel de vloer lag. Zie maar in het Spaans uit te leggen wat er was gebeurd, aangezien ze hier allemaal geen woord Engels kunnen..

We waren allemaal erg enthousiast over de mooie stad en de vele leuke winkels, terrasjes, boetiekjes en restaurants.
Het weer is trouwens heerlijk hier elke dag rond de 21 graden!

Nadat ik me heb laten vertellen welke clubs er het leukste zijn, waren we geëindigd in de club Bandalai, Omdat het uitgaansleven hier pas rond een uurtje of half 2 begint te bruisen, gingen we rond 2 uur opzoek naar de discotheek,

Daarvoor hebben we wat drankjes gedaan en leuke drank spelletjes gespeeld. Ook hadden we muziek op, maar nadat we een vrouw hoorde schreeuwen in het Spaans leek het ons een goed idee om de muziek toch maar wat zachter te zetten.
Wat hadden we een gezellige avond en al snel hadden veel mensen leren kennen.

Aangezien we een uurtje of 7 thuis belandde was het idee om lekker even uit te slapen, helaas was dat niet van pas gekomen omdat onze kinderachtige bovenbuurvrouw het grappig vond om wraak terug te nemen en keihard aan het springen en bonken was, haar planten bakken en emmers met water op ons balkon gooide, daardoor stonden we allemaal geschrokken en klaar wakker om half 9 in de woonkamer.

Daarna zijn we maar gelijk boodschappen gaan doen, wat nog een hele klus was om met al die zware tassen te lopen.
In de avond hebben we een lekker restaurantje opgezocht en buiten op het terras wat gegeten.

En natuurlijk gingen we de zaterdag avond ook wat dansjes doen dit keer in de club Utopia, we keken ons ogen uit want wat was dit een mooie gave club waar je dan ook erg lang voor in de rij moest staan. Het was een club met drie verdiepingen, we hebben weer een super avond gehad!

Wat een geweldig eerste weekend in het zonnige Spanje!














  • 02 December 2015 - 19:53

    Stefan:

    Super leuk ash!

  • 02 December 2015 - 22:38

    Esther:

    Ziet er netjes uit

  • 02 December 2015 - 22:39

    Esther:

    Cool

  • 02 December 2015 - 22:40

    Esther :

    Cool

  • 03 December 2015 - 00:16

    Richard:

    Ziet er mooi uit geniet er maar lekker van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Ik ga voor een halfjaar stage lopen in het mooie Sevilla! maanden lang ga ik genieten van de spaanse zon, taal en cultuur

Actief sinds 28 Sept. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 2033

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 22 April 2016

stage in Sevilla!

Landen bezocht: